REGULAMIN AKCJI „Babski #SWAP w Madisonie - edycja X 2024

REGULAMIN AKCJI „Babski #SWAP  w Madisonie” 
Edycja październik 2024
 
I. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA AKCJI MARKETINGOWEJ
1. Organizatorem akcji pod nazwą „Babski #SWAP w Madisonie”” zwanej dalej Akcją jest TFG Asset Management sp. z o.o. siedzibą w Gdańsku, ul. Gnilnej 2, 80-847 Gdańsk, zarządca Galerii Handlowej Madison w Gdańsku, zwany dalej ORGANIZATOREM.
2. Akcja odbywa się zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, zwanego dalej „Regulaminem” oraz przepisami prawa polskiego.     
3. W Akcji nie mogą uczestniczyć:
a. pracownicy Organizatora
b. pracownicy administracji Galerii Handlowej Madison w Gdańsku
c. pracownicy wszystkich punktów handlowych i usługowych znajdujących się na terenie GH Madison
d. pracownicy serwisów: sprzątającego oraz ochrony obiektu
4. Miejsce Akcji: Galeria Handlowa Madison (zwane dalej Galerią) w Gdańsku przy ul. Rajskiej 10, części wspólne, korytarz na poziomie -1 piętra (w sąsiedztwie sklepu Netto).
5. Czas Akcji: 19 października 2024 r., w godzinach 11:00-14:00.   Organizator zastrzega sobie możliwość skrócenia czasu Akcji lub jej przedłużenia.
6. Charakter Akcji: akcja społeczna.
7. Akcja zorganizowana jest dla Klientów Galerii (zwanych dalej Uczestnikiem). Uczestnikiem staje się każda osoba fizyczna powyżej 16 roku życia, która dokona poprawnego zgłoszenia poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.madison.gda.pl oraz otrzyma maila potwierdzającego jego udział, a następnie weźmie udział w Akcji zgodnie z dalszymi postanowieniami Regulaminu. 
 
II. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI
 
 1. Uczestnictwo w Akcji jest nieodpłatne. 
2. Przystąpienie do Akcji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu. 
3. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Akcji. 
 
 
 III. ZASADY AKCJI 
 
1. Aby wziąć udział w Akcji należy zarejestrować się na stronie www.madison.gda.pl oraz wypełnić formularz zgłoszenia  podając swoje dane kontaktowe, określając godziny uczestnictwa w Akcji oraz potrzebne wyposażenie jak również podanie nazw grupy / grup asortymentów, które Uczestnik planuje wystawić. 
2. Organizator zobowiązuje się zapewnić miejsce na 25 stanowisk o wielkości 1 mkw dla każdego zgłoszonego Uczestnika Akcji. 
 
Organizator zapewnia w ramach Stanowisk i potrzeb zgłoszonych przez zarejestrowanych Uczestników Akcji:
- relingi na wieszaki ubraniowe ew. stoł (ilośc ograniczona)
- etykiety do opisów produktów, eksponowanych przez Uczestników
 
Organizator nie zapewnia siedzisk.
 
2. Uczestnik zobowiązuje się do posiadania we własnym zakresie wieszaków na ubrania oraz innych elementów do ekspozycji produktów, które takich elementów wymagają.  
3. Organizator przygotuje stanowiska na poziomie -1 piętra - obok NETTO. Stanowiska będą do dyspozycji Uczestników w godz. 10.30 – 14.30. 
 
IV. ZADANIA UCZESTNIKA AKCJI 
 
1. Zadaniem Uczestnika jest w zgłoszonym wcześniej terminie stawić się dnia 19 października 2024 r o godz. 10:30  - 14:00 na poziom -1 piętra (w sąsiedztwie sklepu NETTO) w Galerii Madison przy ul. Rajskiej 10 przynosząc ze sobą własne produkty przeznaczone do wymiany podczas akcji SWAP.
2.Każdy Uczestnik może przynieść ze sobą max. 2 torby przedmiotów o pojemności nie większej niż  60 litrów.
3. Uczestnik może przynieść na Akcję ubrania, buty, akcesoria, torebki, paski, biżuterię, książki etc. Wszystkie przynoszone na Akcję produkty muszą być czyste i w dobrym stanie. 
4. Uczestnik otrzymuje do dyspozycji wyznaczoną przestrzeń na ekspozycję przyniesionych produktów. 
5. Wymiana między Uczestnikami odbywa się na indywidualnie ustalonych zasadach. 
6. Organizator dopuszcza rozliczenia finansowe między Uczestnikami, jeżeli wcześniej nie znajdą satysfakcjonującego rozwiązania dla wymiany. 
7. Czas trwania wymiany podczas Akcji to 3 godziny. 
8. Uczestnik musi mieć przy sobie potwierdzone zgłoszenie rejestrujące w Akcji. 
9. Po zakończeniu Akcji każdy uczestnik zabiera ze sobą swoje przedmioty pozostawiając udostępnione Stanowisko w czystości.
10. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące Akcji Uczestnicy powinni zgłaszać Organizatorowi na bieżąco podczas Akcji. 
 
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
1. Aktualny Regulamin dostępny jest na Stronie Internetowej www.madison.gda.pl, a także w Punkcie Informacji Obiektowej. 
2. Organizator uprawniony jest do zmiany Regulaminu w każdym czasie, w drodze opublikowania zmienionego Regulaminu na Stronie Internetowej. 
3. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy udostępnienia stanowiska Uczestnikowi w przypadku ekspozycji przez Uczestnika produktów spoza katalogu, określonego w paragrafie IV, pkt. 3 a także produktów niebezpiecznych, nieestetycznych oraz nieprzyzwoitych. 
4. Biorąc udział w Akcji Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
 
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 
Administratorem danych osobowych jest: TFG Asset Management sp.  z o.o. z siedzibą przy ul. Gnilnej 2 w Gdańsku. Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa / zawartych umów / na podstawie udzielonej zgody lub na bazie usprawiedliwionego interesu administratora. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach: wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, realizacji umów zawartych z kontrahentami oraz dla których podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda osoby fizycznej w określonym celu bądź dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych interesów administratora, w szczególności w celu realizacji celu marketingowego. W związku z przetwarzaniem danych w powyższych celach odbiorcami danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe. Dane osobowe będą przechowywane: przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania  danych w zakresie w jakim zostało to określone w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przewarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w prawach ochrony danych osobowych. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą podanie przez Panią Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny, jednakże niezbędny by wziąć udział w Promocji. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przesłanka przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
VII. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
 
1. Reklamacje przyjmowane będą wyłącznie drogą pocztową na adres Organizatora do dnia 21 października 2024r. O przyjęciu reklamacji decyduje data otrzymania korespondencji.                       
2. Do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji powołana zostanie dwuosobowa komisja składająca się z przedstawicieli Organizatora, której decyzje będą ostateczne.
3. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona drogą korespondencyjną o podjętej decyzji.
 
Gdańsk, 09.10.2024 r.